نرم افزار های مورد نیاز برای اجرا شدن بازی ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 22 تير 1396
بازدید : 459
نویسنده : SOBHAN

Untitled-1

برای هر بازی شما به تمام این نرم افزار ها نیاز ندارید اما بهتر هست که همه اینها رو داشته باشید تا لازم نباشه بعد از نصب هر بازی دنبال نیازمندی های اون بازی بگردید و بتونید سریع بازی رو اجرا کنید.

معمولا افرادی در مورد اجرا نشدن بازی ها اعتراض میکنند که به تازگی ویندوزشون رو عوض کردند و هنوز بازی خاصی روی کامپیوترشون نصب نکردند. اکثر بازی ها موقع نصب خودشون نرم افزارهای مورد نیاز رو برای شما نصب میکنند. اما این نرم افزار ها بعضی حجمش هم کم نیست و لازم نیست هربار که یک بازی دانلود میکنید تمام نرم افزارها همراهش باشند.

بعضی از این نرم افزارها برای هر بازی 100% نیاز هست و بعضی از اینها فقط برای چندتا بازی نیاز میشه. و بعضی نرم افزار ها هم بستگی به سخت افزار کامپیوتر شما داره. مثلا اگر کارت گرافیک شما از شرکت Nvidia باشه، شما دیگه نیازی به نرم افزار Catalyst ندارید و یا اگر کارت گرافیک شما از شرکت ATi باشه شما دیگه به نرم افزار nvidia نیاز ندارید. برای هر کدوم از این نرم افزار ها نسخه های مختلفی ممکن است وجود داشته باشه و شما باید بر اساس نوع ویندوز و 32 بیت یا 64 بیت بودن آن دانلود مناسب رو انتخاب کنید.

اگر میخواید بدونید که پیغام خطایی که دریافت میکنید مربوط به کدوم نرم افزار میشه، شما میتونید از راهنمای خطاهای موجود در اجرای بازی ها و آموزش رفع اشکالات از سایت پی سی دانلود استفاده کنید.

من تمام این نرم افزار هایی که لینک دانلودشون قرار داده شده رو روی کامپیوترم نصب دارم. بهتره شما هم دانلود و نصب کنید تا فرقی بین کامپیوتر من و شما نباشه.

برنامه های مورد نیاز زیر همین پست




مطالب مرتبط با این پست :

WITH TECH GAME GET HIGH FPS

TECH GAME توانست مشکل شما را درست کند؟ (TECH GAME Could Fix Your Problem)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Tech game و آدرس techgame.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com